facebook

Reklamacje i Prawo odstąpienia od umowy

Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.

2. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

3. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy (Firma MATI Marcin Łagiewski 95-200 Pabianice ul. Kasztanowa 7)

4. Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z  towarem oraz drogą elektroniczną na rma@sklep-vertus.com.pl

5. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.

7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

 

 

 

Prawo odstąpienia od umowy (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

1. Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy i zwrócić towar na zasadach, o których mowa poniżej (dalej: Odstąpienie).

2. Aby zachować termin do Odstąpienia  wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa Odstąpienia przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej.

3. Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia wygasa.

4. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego na przykład pocztą, faksem. Klient może również wypełnić formularz zwrotu i przesłać drogą elektroniczną na adres: sklep@sklep-vertus.com.pl
Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz zwrotu.  Skorzystanie z formularza zwrotu nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@sklep-vertus.com.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu. 

5. Niezwłocznie - to jest możliwie najszybciej, mając na względzie okoliczności miejsca i czasu - po otrzymaniu formularza zwrotu lub innego, jednoznacznego oświadczenia o Odstąpienie, Sklep Internetowy dokonuje potwierdzenia jego otrzymania na trwałym nośniku, na przykład pocztą elektroniczną.

6. W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, zgodnie z III.5.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

7. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Firma MATI Marcin Łagiewski 95-200 Pabianice ul. Kasztanowa 7, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.

9. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu  (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy. W szczególności Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadajmy jej rodzajowi  - na przykład uszkodzeniom w trakcie transportu.

10. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (to znaczy przymierzyć). Oznacza to w szczególności, że Klient nie może korzystać z rzeczy. W razie stwierdzenia korzystania z w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie jej wartości.

11. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych VERTUS JEANS 

Produkt dnia

RAMONESS 244 RAMONESS 244 139,00 zł

RADLEY 348 RADLEY 348 149,00 zł

MARSHAL 901 MARSHAL 901 139,00 zł

MIRROR NEW 537 MIRROR NEW 537 139,00 zł

PETER 620 PETER 620 149,00 zł

MARCELA MARCELA 119,00 zł





VICTORIA 246 VICTORIA 246 139,00 zł

DARIENN GRANAT DARIENN GRANAT 169,00 zł

Nowości

BONI czerwona BONI  czerwona 96,00 zł

BONI szara BONI szara 96,00 zł

MONA krótka MONA krótka 109,00 zł

TOPAZ TOPAZ 155,00 zł

BIANCA blue BIANCA blue 139,00 zł

KOMBINEZON JEANS KOMBINEZON JEANS 189,00 zł

AMANDA AMANDA 104,00 zł

ANABEL ANABEL 124,00 zł
Sklep internetowy Shoper.pl